Saturday, October 2, 2010

1.10.2010

lokasi : atas Katil bilik
Situasi : jiji tgah pegang mata

jiji : huaaaaaaaaaaaa,,, oi bawah mata aku dah hitam lah!!!

aniq : oi2 pesal weh?

Jiji : bawah mata aku dah teruk hitam lah wehh

Aniq : hahaha,, standard ah tu,, kau kurang tido kot,, ish2,, bahaya gak doe kau macam ni,,aiyak!

Jiji : yeke,, weh adoii risau kot.......

aniq : takpa2 nnti aku bawak kau pergi jumpa dukun ke bomoh siam k, ahaaha,, tpi muka kau dh macam panda,,

jiji : yeke? weh panda? comel gak ea,, =) eh! jap? panda? bongok! tahu ah aku ni kurang kurus! hahaha,, cibai kau!

Aniq : alaaa,,, gurau kasar pon takboleh ekh kau? touchig plak,,

jiji : hahah,, weh2 aku kan ada jmpe satu teddy bear comel doe, aku nak beli tau,, tapi nak bagi dekat siapa weh?

Aniq : a ah ekh? bagi lh dkat sapa2?

jiji : weh aku dh siap beg uncang utk si pendek,, hahaha,, tpi tak da kesempatan nak bagi adoi

Aniq : ooo,, nnt lepak dgn dia kan, kau bagilah

Jiji : hahaha,, a ah! ok! weh bosan ah ckp dgn kau ni, hahaha

Kesimpulannya,, bawah mata jiji dh hitam!

No comments:

Post a Comment