Thursday, August 5, 2010

p e n g u m u m a n > > >

hai guys,, penuh kewarasan aku nak mengumumkan
bahawasanya jiji akan
1.menutup akaun face book
2.menukar no telepon kepada DIGI
3.nak tukar tmpat kije
4.nak keluar dari johor kalau boleh nk pegi sabah sarawak

weh ne de lahhhhhhhh hahhaa gila pe?
tpi itu semuanya bakal terjadi haha,, tak delah bergurau!
hihi,,

weh sebenarnya ak akan post satu entry yg baru tau,,
aku akan selang selikan post tntang perjalanan hidup aku ni cerita2 yg bakal aku write,, haha
ok aku akan menulis satu ala2 blog story ah kan,,
tpi berepisode tau,huhu
huhm, best kot,
nak tahu tajuk nye pe? ngehehehe,,,
spe yg suke baca novel boleh lah k,, baca blog aku,,
ok2,
hehehe,,
im gonna write!
nama cerita die ialah

"DIANTARA KALIAN"

so guys wait and see k,,
utk follower blog aku, hahaha,,

No comments:

Post a Comment