Friday, July 2, 2010

c a t a t a n k o n k r i t 1 > > >

hai guys,,
ak berasa emosi ak tidak terkawal,,
=(
ntah,,
ak nk sgt pegi jauh dari sni skrg,,
aku nk tinggalkan semua nya di belakang

i love u so much johor bahru
darah aku tumpah di johor bahru,,
tpi one day aku akan tingalkan ko jgak,,

memori aku byk sgt dkt sni,,
kawan2 aku,,
aku syg sgt dgn korg,,
so one day aku akn pergi kan,,
so korg kne redha k,,
jgn nanges tau bila ak dh xder,,
tpi aku thu korg sume kuat,,
bkn aku sorg jek kt dlm dunia,,
=)

tetapi aku blom bersedia yg ak nk tggalkan korg,,
tpi one day it will be k,
so have fun smntara ak masih ada,,
pada org yg penah buat taek dgn aku,,
menipu aku dari blkg ke dpan ke,,
ak benci org penipu!!
aku x kan maafkan korg,

hidup ini masih blom puas,,
ada byk lagi bnda yg ak x achieve lagi,,
so ak akan kuat ati walaupon terasa pedih,,

ak dh x nk kembali zaman aku yg ak rasa kan mcm kelakar,
pegi gig,jerit,mosh2,lompat2,
tpi ak rasa puas dgn pe yg ak done it,
puas dgn pe yg aku buat,,
tpi 2 sume aku akan tinggalkan kerana umo mencemburui kita,

dan aku slalu tertanya2,,
kenapa org yg aku syg dia x syg aku,,
takpe,,
maybe sbb aku ni bkn org yg ptt disayangi,,
mencintai seseorg 2 mmg perit walaupon nmpak indah,,

pada org yg kesahkan pe yg aku ade,,
ak sehat ,,
alhamdulillah,,
walaupon tekak aku kerap berdarah,,
tpi ak still strong to standing,,
=)
jgn bimbang k,,
hanya tuhan jek thu pe yg ak rasa n hadapi,,
tpi aku dh ok,

kdg2 snyap 2 mmg bgus utk kita,
tpi bagi org yg slalu merindui kita dan org yg syg kita,
snyap itu adlah satu kebimbangan,,

So whats the point in all of this?
When you will never change
The days have past
The weathers changed
Should I be sorry? Could I be sorry?
I did it all for you
Hoping you would see
Your eyes are dull, your hands are clenched
Are we ready?
But you think about yourself
Only but yourself
But what about
Un-lonely nights, romantic moments
The love
What about them
Throw it all away
You know me well
You know its wrong
Then what is it you feel?
You hide behind those perfect smiles
It wont fool me because you already did
But you think about yourself
Only but yourself
But what about
Un-lonely nights, romantic moments
The love
What about them
Throw it all away
The perfect dates, the sweetest kisses
What about them
Throw it all away

band ; typecast
song ; will you ever learn




No comments:

Post a Comment