Thursday, July 15, 2010

i n h e a r t > > >

emm,,
emo lagiieyyy,,
ntahlah,
arini aku terpaksa luahkan pe yg ptt
=(

ya allah,,
im falling in love again,,,,
omg!!
tp kali ni ak x biarkan nya,,
ak try avoid dat feeling,,
bcoz i know klu ak ckp nnt dia bla dr aku,,

ak mmg dh lme suka kt die,,
cume x berani nk ckp jek,,
sian kan,,
ak takot nnt die bla dari aku
dan x nk kawan dgn aku lagi,,
=(
alaaa kalau aku ckp pon bkn boleh dpt pon,,
ak thu die byk laki,,
hahaha,,\
tpi ak phm die,,
its ok yaw

xpelah,, ak doakan dia dpt jodoh yg baek2,,
disamping ak doakan ak dgn dia,,
haha,,
tpi kalau aku dpt dia hati dia,,
ak akan jaga dia baek2,,
ak akan cinta dia sorg jek!
only one!!
xder org laen,,
heeeeeeeeeee,,

alaaa,, anggap jek lah sbg mimpi!!
huhu,,,
ak thu dia suka org laen,,
ak kdg2 jeles gak sbnarnye,,
tpi nk buat mcm ne,,
dh mmg die pattern nye mcm 2,,
hahha,,
xpe,,
ak phm,,

ak akan sntiasa dgn dia,,
support dia dari blkg,,
heeee,,
=)
xpelah weh,,
"CINTA DALAM HATI" jek lah,,,
heeeeeeeee,,,
tpi aku akan avoid it feeling aku kt die,,
=)
spe?
ade lah,,
xpe,,
one day perasaan aku dkt ko akan hilang gak,,
ilang dgn aku2 skali,,
heeee,,

c ya,,

No comments:

Post a Comment