Tuesday, July 13, 2010

s l e e p l e s s > > >

yahhh,, nah ko,,
dis week aku kne kije malam,
night shift
huhu,,
dh mcm GRO doe kije mlm2,
hehe,,
ak dh 4 hari kije mlm,,
buat mse ni ok ahh an,,.
3 ditemani oleh staff myanmar aku nama dia thura,,
ahhaha,,
kije dgn mamat 2 ok ah an,,

tpi td ak kije dgn bangla,,
perghh,,
cm buto,,
ak rasa an baek aku kije sorg,
ak dh boleh buat sndiri dah
NIGHT AUDIT tu pelir
bodoh nye bangla,,
klu ko kije dtg nk maen game baek x yah,,
bodoh,
ak boleh buat semua nya
lahabau!

tpi smlm aku kije lagi best,,
ada drama swasta berlaku,,
ader india mabuk nk romen,,
pastu ntah pape ntah berbual bersepah,,
tbe nk bergadoh dgn security,
haha,,
security 2 pon bangla gak,,
bagus ah 2,,
bodoh!
yg si amoi dia tersengih2 dgn aku,,
adoi x boleh blah aku,,
euuuuwwwww,,,,

pastu india dtg dkt aku
"eh lu ahh, wa kan fuck sma itu sekuliti ah.. lu dgn wa ok ma,, tpi si cibai 2 cali pasal sma wa"
aku lyn jek,,,
berbual pon bersepah
dgn mulot ko bau busuk!
KIMAK!

dats y ak x suka org mabuk ni,
adoii,,
so plzzz.,
ak mmg xsuke org mabuk2 ni,,
so plz org2 yg aku syg
stop k mabuk2,,
syg korg,
let have a clean fun
<3

tpi implikasi aku kije mlm ni,,
adoi,,
tulang blkang sakit doe
pale aku asik pening jek,
adoi,,
gila!!
pastu mata aku dh cm beruang panda dah,,
haha,,
xpe panda comel,,
hahhaa,,

emm
ok2
dah ak nk tido,,
pala aku pening,,
bdn penat,,
ahhaha
>_

No comments:

Post a Comment