Sunday, July 11, 2010

s u n d a y a w e s o m e > > >


yahhhh,,,
ziqah ajak lepak!
hurmm
dh lepak dgn korg,
spe?
haziqah hashim, nurul nabiha, shela and nadhira hashim(adik ziqah)
haha
smlm mmg best,,
yelah dh lama x lepak kan
rindu korg weh

tpat jam 3 lbih ziqah text aku
"Oi aku otw"
wahhhh,, best nye,, time tu ak dh siap dah an,,
jap g ak dpt msg lagi
"ak otw'
huhu,, thanx ziqah otw ko,,
pkul 4 x smpai2 agi
4.30 baru smpai,,
hahha,,
standard time bagi ziqah
ak dh thu sgt,
hahaha
xpe2,,

ok
ziqah amek aku
then
girls2 yg gorgeous2 yg aku sebut td ada gak dlm keter,
wahhhhhhhhhhh
awesome!
hihi
pe lagi ak naek jek kter 2,,
awal2 dh kne bahan ngn beeha

"wahhhh ader budak 2 skang dh pandai nk clubing2,msg2 dh kt tangga salivate"

hahaha,,
weh ak x gi lah bie
haha

pastu kt dlm keter 2 mmg riuh lah an,,
pastu tbe2 ziqah meluahkan sesuatu!

"weh korg nnt kita g singapore tau, kita g universal studio"

wahhhhh,,
sume pon cm ok,,
ok ziqah nnt kita pegi sama2 k,, huhu
im will wait that moment yaw

pas2 we all pon menuju ke destinasi pilihan
huhu
wahhh,,
smpai

"KARAOKE ALI BABA"
hahaha,,
wah tmpat die mmg cool gile weh
ader kelapa sawit weh,,
mmg gila rare
hahaa

japgi dh bayar pe sume,,
maka bermulalah show2 18sx kami berempat,
hahaha
mase 2 nadd dh g bilik kawan die
so tggal shela,ziqah,bie,aku ah,, haha

ok,,

ni adalah playlist kami pada hari 2:

1.flying without wings by westlife :jiji
2.lagu ziana zain ziqah nyanyi
3.bersamamu by siti sarah : bie
4,im with you:avril lavigne : shela
5,sampai ke syurga by faizal tahir : jiji
6.lagu siti nurhaliza ziqah nyanyi
7,lagu ziana zain bie nyanyi
8,if aint got u shela nyanyi dgn aku skit2
9.broken by seehter feat amy lee ; aku dgn ziqah
10,kenangan lalu by flybaits : aku nyanyi
11.nobody by wondergirls ; sume nyanyi
12,memori daun pisang ; aku dgn ziqah
13,hips dont lie shela nyanyi
14,kekasih gelap ku ; aku nyanyi
15,ku ingin selamanya ; aku nyanyi
16,secangkir daun mawar merah ; ziqah n bie nyanyi

wooooooooo,, byk gile sbnarnye,
tpi ak lupe,, 2jek yg aku igt,,
tpi kalau karoke dgn bie n ziqah ak dh thu sgt ah lagu wajib dorg,, hahaha
shela still mcm malu2 lagi, hhuhu

abes jek karoke kitorg pon bt photoshot
haha,
nnt ak upload kt dlm facebook aku k,,
haha,,

pastu!
nak makan kt mne?
bese lahhhh
HARDROCK !!!!!
hihi,,
sbb dorg ni nk mkn burger cheese

wahh,,,
smpai jek hardrock,,
wah,, masing2 pon order ah lah an,,
huhu,,
ok

list makanan yg ader kt atas meja kitorg:

1. nasi ayam penyet
2. nasi ayam
3. ikan pari bakar
4. burger cheese 5
5. nasi paprik
6.nasi ayam sambal
7.teh ais,100 plus, air sirap limau,milo ais,teh o ais limau

wahh,, itu menu makanan bagi 5 org pnye,, hahhaa
cool gila an!
yeahh,,
takpe,,
sume kuat mkn,,xpelah,,
ak suke tgok korg mkn byk2,, hahhaa
bieha 2 xyah diet lah,, hahhaa,,

weh korg,,
smpai disitu jek lah lepak ngn korg,,
tpi ak x thu npe ak x leh lupe pe yg kita buat smlm,,
lepak, amek pic, karoke pas2 mkn,,
ak rasa mcm best sgt walaupon badan aku barai x tdo satu ari
pastu kne g kije
best!
hurmm
=(
yeahh sbb ak rindu korg,
yeahh,,
thnx nok2!
hahaha,,

kita chill k smntara ak masih ada,,
ziqah!!!!bieha!!!shela!!!
murtabak cheese n kota singapura our next stop k
c u nxt time!!
oooyeahhhhh

No comments:

Post a Comment