Wednesday, June 16, 2010

cable oh cable

assalamualaikum!!!
heeee,,
sekembalinya jiji nk mengupdatekan blognye

weh korg aku dh dpt kerja weh,,,
kerja pe?
ahhhhh,,,
kerja Front Office di JB Central Hotel,,
hahaha,,
berbekalkan dgn gaji Basic rm400,,
style x??!!
ahhhh,,,
ilex ah kije jek dulu,, nnt dh dpt yg lagi best aku blah ah,,
nk cari expierience,,
hehehe,,

weh berbalek kepada tajuk utama kita,,
ahhh,,
ini cable oh cable,
haha,,
npe tjuknye mcm tu,,
ni bknnye ak nk post yg ak ngn man(BFF AKU)
pergi curi cable mcm mat pet pas2 jual g beli G#### Mampat tu,,
euwwwwww!!!
bkn okaiy nok,
pplzzzzz,,
GEDIK -,-

sebelum aku apply kijer hotel ni an,,
ak ade apply kije dkat kerajaan tau,,
haha,,
MAJLIS BANDARAYA JOHOR BAHRU
nah kau!! pakej!!
hihi,,
best tak dpt kijer kerajaan?
best kot pada aku,,
tpi nk dpt kijer kt suti pergggghhh,,,
macam lahanat!!!

skrang ni an nk dpt kerja dkat kerajaan ni sng plak an,,,
klu korg x der cable kt situ emm,,,
x payah lah apply,,
buang masa jek,,

ak x puas hati btul lah,,
cable2 ni pada aku x adil tul,,
baek die x yah iklan kijer tu klu nk pakai cable2 ni,,
cm kimak tul!!!

kalau yg cable2 ni buat kijer bagus tak pe,,
ni pemalas nk mampus!!
buat kijer sambil lewa,,
emm,,
pastu kijer asik nk minum kopi jek,,
emm,,
pe lah nk jadi,,

sian ah pada org yg laen x der cable ni,,
ye lah,,
org yg nk kijer sgt ni kdg2 bagus,,
thats y dia mintak,,,
boleh plak ade cable xyah isi borang dh boleh interview,
terus dapat kerja,,
HAMPEH!!!!!!!

kalau macam gitu an,, baek suh dia buat iklan macam gini ah,,\
SURUHANJAYA PENJAWAT AWAM
JAWATAN KOSONG SEBAGAI PEMBANTU TADBIR
TERBUKA KEPADA ORANG2 YANG ADA CABLE JEK!!
bongok!!
2 jek,,

xde lah,, kalau yang cable2 ni buat kerja bagus xpe,,
ni mcm celaka,,
curi tulang,,
haram!!

biarlah,, asalkan aku dh dapat kerja tu dh kira ok ah,,
bialah!!
emm

yg penting aku happy, ahaha

tempat kerja baru aku hahaha

No comments:

Post a Comment