Friday, June 25, 2010

starting today

Ok guys!!
stop sedih2,,,
skang ni aku dh pikir masak2,,
hahaha,,,
ak dh malas nk pk2 pasal perempuan2 lagi!!!
so sejak aku sudah mempunyai karier ni an,,
aku pon dh start nk ade duet,,
huhu,,
so ak dh target pe yg ak nk utk hidup,,
ye lah kan,,
bile time aku syg pompuan lebih2 pon x guna gak,,
bkn nye dia syg kt aku,,
so ak nk decide x nk pk pasal pompuan2,,
hahaha,,
STOP!!!
AKU DAH MALAS!!!

skang ni aku nak cari DUIT!!!!
haha,,
aku nak SHOPING!!
aku nak VACATION!!
aku nak HANDPHONE!!!
aku nak LESEN KERETA!!!
aku nak KASUT!!!
aku nak BAJU!!!
aku nak payung FAMILY AKU!!!

bila ak dh ade duet nnt aku x nak:
x nak pegi CLUBING!!!
x nak g MAIN NO EKOR!!!
x nak g LANGGAN PONDAN!!

haha,, so skang ni,,
klu aku sedih bkn sedih pasal pompuan,,
aku sedih bila ak x dpt yg aku nak,,,
huaaaaaaaaaa,,,
WTF!!!

dh dpt yg aku nak,,
cukup umo aku 25 tahun,,
baru ak nk cari awek,,
ahhahaha,,,
knal2 setahun,,
pastu kapel2 adalah dlm 2 tahun,,
pastu kawen ah,,
baru best,,,
hehe,,

tapi kan korg,
kita hanya merancang,,
tuhan yg menentukan
maut,jodoh,rezeki semua di tangan tuhan,,
so insya'allah umo pjg moga tercapailah semua yg ak inginkan,,

eh!
sblom itu,,
aku kan klau ader duet aku teringin nak pergi
bandung indonesia,, hehhe
so wait ah,,
hihi
omg!! kota bandung!!


chaiyok2 jiji ^_^


No comments:

Post a Comment