Tuesday, June 29, 2010

SO LONG AND GOODBYE > > >

jun meninggalkan aku dgn byk kenangan,,,
yg perit dan yg riang,,,
so pe yg pnting june adalah bulan yg sungguh meningglkan byk memori,,
antaranya ialah:

aku kene ucapkan selamat tinggal kepada bdak2 kelas aku,,
korg aku akan rindukan korg,
yelah ak bergurau mmg kasar,,
bkn happy sje nk try make a happening,,
ak syg korg DUP batch julai 2007
nnt konvo kita jmpe ea,,

after that ak sedih sbb org yg syg dan ak cinta dh blah,,,
ak harap2 ak dpt melupakan dia,,
walaupun aku pedih,,
takpa ak kne take a lesson for next time,,

and aku dpt juga keputusan diploma aku,,
then finally,,
aku lulus jgak DIPLOMA IN TOURISM MANAGEMENT aku,,
yeahh,,
alhamdulillah tamat dh study aku,,

aku jgak dpt kije tau,,
heheh,,
pnye lah susah nk cari kije,,
jap gi aku dpt jgak,,
JB CENTRAL HOTEL!!!
haha,,
ok ah an,,
skang dh ade karier,,

selain itu,, aku kehilangn pkok kaktus aku yg comel,,
name dia
"BIE"
cibai ahhh,,
=(
ak baru nk present kt kawan aku,,
haram jadah tul!!
bieha nnt aku beli baru tau syg,,
xpe2 ak beli baru nnt,,

oh before that,,,
ak nk thanx byk2 for kawan aku yg sorg ni,,
dia byk kali bg aku advise,,
time ak sedih aku nanges(cis jiji pondan) dia ade dgn aku,,
thanx tau N*****
2 lah dia slalu bgi ak nasihat tpi ak buat dang jek,,
hahha,, xpe2
pasni ak dgr ckp ko k,,

tapi june tidak seperit bulan april yg ak alami tahun ini,,,
takpe pe yg berlaku for this month insya'allah its gonna happen again k,,

so hope july yg dtg akan give some light k

*kaktus aku lebih kurg mcm ni ah hilang
=(

No comments:

Post a Comment