Wednesday, June 30, 2010

Mohd Aniq bin Johar > > >


nama ; Mohd Aniq Bin Johar
DOB ; 2.april.1989(aries)
tmpat lahir ; Katil cap ayam Hospital Sulatanah Aminah
tempat tinggal ; tmn daya, johor bahru,berdekatan dgn jusco tebrau yg BESAU MUNYE
no ic ; nk thu jgak ke? x payah
sejarah pendidikan ; srk tmn daya
smk tmn daya 1,2,3
Politeknik Johor Bahru
adik beradik ; 6 org termasuk aku (alhamdulillah)
ciri fizikal ; gemok skit,itam manis,kelakar,gedik,tinggi,
darah keturunan ; belah ayah aku negeri sembilan,segamat,minang(sbb nenek aku suk masak lemak cili api,
belah mama aku ada cm melaka2 skit,arab skit,singapore pon ade(sbb tu aku hensem mcm arab (hahaha)
cita-cita ; polis,guru,doktor(cita2 masa skola rendah)
menjadi seorang pegawai kerajaan(cita2 dh abes belajar)
hobi ; tido(bieha ajar) makan(man ajar) maen futsal,korek idung,lepak2,gig(dh x pegi)karoke(ayah aku ajar) dgar mp4,menyanyi dlm bilik air, aku suke KAKTUS!!!
pekerjaan ; Front Office dkat JB CENTRAL HOTEL
makanan kesukaan : mama aku masak sume sedap haha
minuman kesukaan ; cool blog(time ade duet) teh ais (duet tgah ader skit) ais kosong(dh x de duet)
warna kesekaan ; ungu,itam,merah
tmpat impian ; Kota Bandung,Rome
penyanyi kesukaan ; 4minute,2NE1(minzy i love u),search,for revenge,chicosci,all band2
bff ; man,wan izat,shazuwana,ijal,bieha
friend ; burger eddi, dak2 umh sewa, attack crew,giggers,DUP(batch july2007),geng2 aku kt poli,mieya senai
gf idaman ; kasar,ada gila2 skit,comel xnak lawa,phm aku,xnak kurus2 sgt, reti bahasa,(kalau dpt lah)
bf idaman ; aku bkn gay bodo
filem feveret ; saving private ryan,my heart(sedih doe),the lord of the rings,adamaya,
hadiah pling best aku dpt ; bff aku nyanyi lagu Blame it on rain utk aku(thanx wana)
in future ; ak nk duet byk,bini nak sorg,kalau ade awek pon sorg jek,nak sngkan parent aku,ak nk idup dlm sederhana
aku x suke ; penipu,org lyn aku dgn cm haram sdgkan aku lyn dia skit pnye baek,,sy x kaki clubbing ea,,

k guys 2 jek ak nk describe ttng aku,, ahahha,,
bff aku mesti die thu pangai aku tanpa ak citer ni sume tul x?
so guys jgnlah buat taek dgn aku sbb pada aku bile ak dh kne taik dia akan busuk selama2nya, phm kan? hahaha,,
lu pki lah sndiri ea,,





No comments:

Post a Comment