Saturday, June 12, 2010

jiji pedih lagii!!!

hai guys,,
arini nk post sad story,,,
huaaaaaaaaaaaaaaaa,,,

korang!!!
penat x menanges?
penat x pedih?
weh aku dh penat kot,,
penat sgttt tahan pedih,,,

kenapa org yang kita syg slalu suruh kita pergi dari dia
dan cuba membuatkan kita pedih?
sbb org yg kita syg tu bkn jodoh kita jiji,,,(ayat mieya senai)
adoiiiiiiii,,,,,

ak dh knal setahun,,,
syg setahun,,
sayang, cinta, kasih, SETAHUN!!!
dulu dia ade bf ak boleh ilex lagi,,
skang bile dia ada dgn aku,,
lain citer plak,,,
dokkkkkkkkkkkk!!!!
sedih kot,,

aku syg dia seorang jek,,
ak x der pompuan laen yg aku syg,,,
korg bygkan,,,
aku x der g mengatal dgn pompuan laen weh,,,
tbe2 die bg khabar pedih,,,

jiji ko ni cpat btul jatuh cinta dgn org(ayat Beeha)
weh aniq cari jek pompuan lain(ayat man)
weh aniq pompuann ni bkn die sorg lahh(ayat wan izat)
apa lah u ni aniq tu sume alasan tuk die blah dari u(ayat mieya senai)
weh ko romen jek die(ayat ijal)
p/s komen dorg mcm best!!!! thanx kawan2 ku ke atas komen yg ok dan ade yg mcm haram

wahhhh korang sngn ahh ckp,,,
ak syg die gile,,,
dia sorg jek yg ak cinta,,,
em,,
dah x der jodoh an,,

klu dia ade bf baru an,,
xpelah ak x kesah,,tpi at least cuba bagi jawapan yg btul2,,
jujur sudah,,
mmg ahh jujur ni kdg2 memeritkan,,
dh bkn jodoh aku dgn dia,,,

imy A**** H***

jiji pedih lagiiiiii!!!!

No comments:

Post a Comment