Monday, September 27, 2010

27.9.10

one night jiji ditergur oleh rakannya;

aniq : oit jiji
jij ; ah? pe
aniq ; kau nape? ksut jek aky tgok,, mesti ada prob kan
jiji ; a ah.. emm,, aku call pendek x angkat
aniq ; dh tido agak nya...
jiji ; lahh yeke,, emm yelah tu,,
aniq ; weh waktu tido dia dari pukul 10 till 11 lebij wehh,, kau ilex jek ahh
jiji ; yelahh,, wehh2,,,,
aniq ; hah nape?
jiji ; aku ni mcm kdg2 perasan hensem ahh
aniq ; a ah! lah kau mmg2, emm, memang, emm memang,,, hensem (ayat sedapkan hati)
jiji ; weh aku nk kurus? kau rasa boleh x?
aniq ; kau boleh lah ji,, kau ilex jek,,(layankan)
jiji ; weh kau rasa kalau aku krus ada org nak x?
aniq ; ada ahhhh,,, (sedapkan hati)
jiji ; emm,, aku nk kurang makan weh,, awesome x aku? weh aniq ckp ah aku awesome doe,,
aniq : wahhhhhhhh(dgn senyuman yg sinis)
jiji ; weh aku nk tido ahh,, bye,, nnnt papehal aku roger kau ea,,
aniq ; ok,, hahaha,, alhamdulillah!!!!! tido gak kau jiji

No comments:

Post a Comment