Saturday, September 25, 2010

MAT JENIN!!

jiji kau kuat berangan!!!
pe lah kau,,
gila ke?
hahaha,,


ish2,,
astaghfirullah!
aku ni ada minat satu penyanyi korea,,
muka dia sebiji mcm bff aku,,
haha,,
tpi aku mmg minat dia,,
hohoho,,,
dulu aku penah berangan aku kluar dating dgn dia,,
omg!
dia trun malaysia,,
aku turun jb
aku bagi dia bunga,,
=) babi! dh start malu lah plak,,
lepas tu aku igt lagi,,
dlm berangan aku dia demam,,,
then aku yg bawak dia pegi jmpe doctor,,,
ooohhh sweetttt,,, hihii,,,
lepas tu plak aku ajak dia makan takoyaki kt CS,,
hahaa,,

walaupun aku x pandai berbahasa korea dia x pandai bahasa malaysia,,
tpi aku ckp english lahhh,,..
then aku belikan dia snowcap,,
hahaha,,
n at last,,
aku bagi dia CACTUS AKU YG NAMA DIA MOMOI,
hahahaha,,,
aiyakk,,
aku nyanyi lagu untuk dia lagu2 english lahhhhh!!
sampai dia tertido,,,
aku nyanyi lagu forever by killing me inside
ohhh sweettt!!!
bila dia dh balek korea
ari aku send 'ILOVEYOUSOMUCH" dkat email dia,,
emm,,
BERANGANN!! HAHAH
kalaua aku ada gf an,,
aku akan pastikan pe yg aku angan kan jd kenyataan,,
huhuuhu
JIJI KAU MMG KUAT BERANGANNNN

minzy gong!!!

iloveyou!!!!

No comments:

Post a Comment