Tuesday, September 28, 2010

28.9.10 PART 2

tmpat ; Front Desk Jb Central Hotel
Situsi ; jiji membelek2 muka dia yg comel

aniq ; weh jiji!!

jiji ;oiiii!!! terkejut doe aku,, ahh!! napa weh?

aniq ; weh kau tgah buat pe? belek2 muka kau
jiji ; kau nak thu x? td nurul letak krim pe kt muka aku,, skang kau tgok muka aku cerah x? cerah kan?

aniq ; a ahl lah! cerah2 huhu,, weh cerah wehh

jiji ; weh sedapkan hati pe?

aniq ; betul lah gila,, krim pe dia pakai weh

jiji ; ntah ekh,, warna gold doe,, baek kot,, aku nk beli la nnt,,

aniq ; weh jiji kau bio btul? 2 bkn pompuan pnye ke weh?

jiji ; hahha,, xpelah,, weh btul doe,, muka aku nmpak cerah kan,, pandai gak si nurul make up kan aku,, hahha,,

aniq ; wehh kau nk beli gak ea,, huhu,, bguslah,, nmpak berseri2 skit muka lu

jiji ; hahaha,, yelah2, aku nk beli gak krim 2,, huhuhu,,,

tiba-tiba,,

kumar ; weh jiji!!!

kumar adalah rakyat sejati nepal yg patriotik,, dia security di hotel aku

jiji ; ah pe? weh2 kumar,, aku cerah skit kan muka aku kan2,

kumar ; a ah lah jiji,hahaha,, muka u nmpak cerah

jiji ; kau tgok aniq kumar ckp aku cerah so aku akan beli krim 2,, weh tpi kalau kau nk thu,, die lebih kurang mcm "BEDAK FOUNDATION" hahaha

aniq ; series doe dh mcm pompuan kau,,

jiji ; xpe2 hahaha, aku beli gakk,, haha,,

so kesimpulannya jiji akan membeli krim @ bedak asas itu jgak hahaha,,
>_<

No comments:

Post a Comment