Sunday, September 26, 2010

full chest pain

tarikh 26.9.2010
dada aku sakit balek,,
then mood aku tiba2 ilang,,
aku nk share something,,
i call it then never answer,,
igt call die dpt lah gelak2 ketawaa
ilangkan mood bodo aku,,
tpi dia x jawab pon aku pnye call
sian tak aku!
xpelah maybe bz kot,,

so im lone,,
then tokbak aku dtg,,,
dia bg aku air,,
dia baca2 aku minum air, then dada aku dh ok skit,,
mood aku pon beransur pulih,,
then thanx tok bak,,
thanx allah,,

jiji kau jgn touching2,,
aku x touching pon,,
emm xpelah, dia tido agaknya,,
dari pagi smpai ke pkul 8 lebih,,
penat kot,,
xpon x der mood,,
kau phm2 ah dia kalau x der mood,
kalau x kne maki dgn dia kne jeritt,,
haha,,
xpon dia keluar agaknya dgn skandal @ bf dia agaknya,,
so dats y aku call x angkat,,
xpe2,,
aku x touching ponn,,
sumpah x,,
dah lahhh,, jiji x touching pon,,
hahaha
bcoz im must understand weh,,


aku balek kije,,
dada aku dh ok,,
so jiji kau dh sehat kan,,
dh boleh beraksi utk 30.10.2010 ni kan,,
sudahh yahhhh,,
rindu ngn kau pasal satu ari aku msg kau x reply
emmmm,,,,
IM SINKING UNDER!!!!

No comments:

Post a Comment