Wednesday, September 8, 2010

s e l a m a t h a r i r a y a > > .

lagi satu hari
genap 30 hari kita berpuasa dan menyambut hari raya,,
ok pe yg aku nk ckp kan bahawasanya puasa tahun ini adalah sgt best,
lepak berbuka2 dgn kawan2 aku
pegi bazaar dgn dorg,,
sgt best,,
puasa ni sgt bermakna sbb ader man,bieha,zqah kdg2 ader ika and wan izat

guys hope this will be stick together until i go one day k,
and say goodbye kt korg dgn keadaan yg boleh tersenyum dan berkata
"weh korg tc tau aku dh nk pergi ni oi jgn nangis2 kalau aku dh x der"

ok,,
puasa kali ini best sbb mlm2 g karoke dgn bdak2 ni,,
gile buang tebiat,,
kegiatan luar tabii,,
hahha,,
tpi yg x best dorg shoping x ajak aku,, cis,
xpe2,,

slain itu aku first time pegi singapore siot,,
hahaha,m,,
akhirnya!

oit ziqah dan bieha x yah lah nk goda aku dgn big apple,,
hahaahah,,
serabaiiii,,,
bieha kau jgn touching2 lagi puasa2 hahaha,
man kau pon sma jgn nk perasaan,,
hahhaa,,

tahun ini aku dgn man hanya dpt bersembahyang terawih sbyk 2mlm..
takplah at least i pray,,
hohoho,,,

weh korg raya jgn lupe tggu bieha balek dari muar,,
kita raya sama2 smpai lebam k,,
weh dgn kesempatan ini,,

aku nk mengengam jari menyimpul kasih meleraikan kesalahan dan memohon maaf dari ujung kepala aku yg ader sunsilk perapi smpai ke ujung kaki aku yg pakai selipar body glove kdg2 aku pkai vans hahahaha

ok guys,,

<3 man,bieha,ziqah,wana my BFF yaww,ww,,,
selamaat hari raya

No comments:

Post a Comment