Monday, September 20, 2010

realized

mohd aniq bin johar disini ingin mengumumkan bahawa dia akan menjadikan bulan 10 sebagai bulan berhibernasi

sbab aku nk proses mengubah diri

org kutuk aku kot,
yelah aku phm aku ni tak handsome mcm kawan2 aku yg laen
pastu gemok
buncit
gigi pon separuh

dats y tak de org nk dkat aku
xpe aku phm
aku nk ubah diri aku ni
so bln 10 aku nk ubah diri k,,

bkn touching wehh
touching skit ahh

tpi btul gak ckp kawan2 aku
aku ni selekeh kot,
dh lh hitam buncit gemok
emm,, xpe2 aku phm pe yg korg maksudkan,,
so guys,,

better aku kuruskan badan aku,,
change 4 it,,
ok!
aku nk ubah semua!

tpi gigs still on ok!
hahaha,,,
cuma pegi gig x boleh nk huhahuahua,,
duduk cover macho jek ah,, hahahha
ok,
guys,

c you at november!

1 comment:

  1. persetankan ape org nak cakap.
    be urself.
    wat pe berubah klw bukan atas kerelaan sendiri?

    ReplyDelete