Friday, September 24, 2010

emas 43 karat

kdg2 aku dduk sorg2,, aku berdekak gak bila aku memikirkannya,,
hahha,,,,
korg percaya atau tidak bahawasanya aku penah ada scandal dgn ahmoi?
hahaha,,

bkn nk ckp pe lah kan,,
aku ni pon bkn handsome sgt pon,,
tpi bole dpt ahmoi,,
hahaa,,,
ahmoi 2 mmg lawa bhai,,
rambut kaler pink,,
aku jln dgn dia jdi tumpuan kot,,
hahaha,,,
mcm beauty and the beast
hihihi,,,
tpi aku rasa mcm x boleh go on dgn die,,
aku syg dia byk,,
sbb aku rasa aku x ckp ok utk die,,
dia lawa aku x hndsome lagipon,,,
kerjaya pon x kukuh,,
hahaha,,

masa aku poli pon ada gak aku scandal dgn org,,
haha,,
dak ni dak jb tau,,
pon lawa gak,,
muka die mcm chinesse tau,,
tpi die malay,,
dulu aku syg kt die kot,,
haha,,
tpi dia ada bf tau,,
emmmm
aku suh dia pergi kt bf die then aku tinggalkan die,,
sbb pada aku walaupon dia syg aku tpi die x syg bf die,,
lama2 perasaan syg kt bf dia ada,,
bf die baek kot,, bkn x baek,,
nama die
E_ _ _
jeng2,, hahaha
then aku frust gak,,
tpi x lama lah aku frust,,

masa aku practical,,
aku dulu ada syg kt org gak,,
tpi dia bdak kl,,
aku syg kt die,,
aku mmg almost menjadi dgn die,,
tpi kesilapan yg membuatkan aku jdi marah dan aku nk jauhkan diri aku dgn dia,,
hahaha,,,
xpelah x der jodoh,
nk buat mcm ne ann,,,
hahaha,,

pastu aku penah syg satu pompuan ni,,
dia mmg lawa,,
emm,,
tpi pendek kot,,
pipi die best!
hahaha,,
bkn utk cium bodoh!hhahaha,,
cubit2,,
tpi aku dgn die x lama,,,
emmm,,
sbb aku thu dia ada sbb yg kukuh utk dia blah dari aku,,
lepas tu dia syg aku tpi x cinta aku,,
macam aku syg dan cinta,,
lepas tu dia ada scandall ramaiii,,
FUCK!
pada aku dia adalah segala2nya,,
dan dia sorg jek yg aku syg dan cinta lepas mama and adik pompuan aku yg badul 2,,
tpi xpe yg kali ini aku btul2 frust,, hahaha,,
menangis,, rasa mcm bodoh pon ada,,
xpelah,, ini lah hidup kan,,
kdg2 ada susah n senang,,
ok,,,

so dari perkara2 itulah yg membuatkan aku jdi lebih kejam,,
dulu aku rasa jdi baek x guna,,
sbb bila aku jd baek x der org appreciate,,
so aku fed up!
sbb pengalaman aku mengajar aku bagaimana menyayangi kaca atau emas 43 karat,hahha
then aku ada gak fikir napa sume pompuan lari and x melekat ngn aku,,
aku thu apa sbbnye,,
emm,, xpelah,,
x de jodoh,,
so xpelah,,
maybe aku ni x cukup handsome utk mereka,, hahaha,
yahhh jiji,,,,
kau ni manis sgttt hahahha,,,

No comments:

Post a Comment